Η Μondial de l’Αutomobile, που γίνεται κάθε δύο χρόνια στο Παρίσι, θα συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα πάνω της. Εμείς επιχειρούμε μια σύντομη προεπισκόπηση στο μεγάλο αυτό Σαλόνι Αυτοκινήτου, το οποίο αναμένεται να είναι γεμάτο από σημαντικές πρεμιέρες.
Κάθε Έκθεση του βεληνεκούς ενός Παρισιού ή μιας Φρανκφούρτης, οι οποίες εναλλάσσονται κάθε χρονιά (τις μονές έχουμε την εκδήλωση στη Γαλλία και τις ζυγές την περίφημη ΙΑΑ στη Γερμανία), συγκεντρώνει τεράστιο ενδιαφέρον εξ ορισμού και εδώ και δεκαετίες. Η Έκθεση του Παρισιού για το 2010 έχει πολλές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Το σημαντικότερο στοιχείο είναι ότι υπάρχει ελάχιστη σχέση ανάμεσα στην εικόνα της παγκόσμιας βιομηχανίας του αυτοκινήτου το 2008 και στην αντίστοιχη του 2010. Για την ακρίβεια, με το τέλος της Έκθεσης του Παρισιού εκεί κοντά στον Οκτώβριο του 2008 ξέσπασε η οικονομικοπιστωτική κρίση στην Αμερική και ξεκίνησε το γνωστό σε όλους πια ντόμινο. Στη διετία που μεσολάβησε ολόκληρες εταιρείες αυτοκινήτων άλλαξαν χέρια, όμιλοι απαλλάχθηκαν από προβληματικές επιχειρήσεις, οι οποίες πέρασαν στην ιδιοκτησία φορέων από αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ οι προτιμήσεις και οι επιλογές των αγοραστών άρχισαν να στρέφονται ξεκάθαρα σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Ανεξάρτητα με το τι συμβαίνει στην Ελλάδα, το κλίμα διεθνώς, και σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο, δείχνει να αντιστρέφεται, τουλάχιστον αυτό έχει φανεί από τις τελευταίες Εκθέσεις σε Ντιτρόιτ και Γενεύη τον Ιανουάριο και το Μάρτιο του 2010, αντίστοιχα. Οπότε το Παρίσι έρχεται για να μετουσιώσει αυτήν τη θετική αύρα σε κάτι πιο απτό.
AUDI
Μπορεί από τη λίστα της Audi για το Παρίσι του 2010 να λείπει -απ’ όσο μπορούμε να γνωρίζουμε- η μεγάλη πρεμιέρα, υπάρχει όμως μια σειρά από άλλα αυτοκίνητα τα οποία θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Βασικό μέλημα των Γερμανών είναι η συμπλήρωση της γκάμας των εκδόσεων του πιο μεγάλου τους στοιχήματος στη σύγχρονη εποχή: του Α1. Οι πηγές μας λένε ότι στο Παρίσι θα παρουσιαστεί λοιπόν το S1, η πιο γρήγορη έκδοση του Α1, η οποία, όπως συνηθίζεται για τα αντίστοιχα μικρά μοντέλα του ομίλου, θα διαθέτει κινητήρα με τούρμπο και χωρητικότητα 1,4 λίτρα. Η ισχύς θα κυμανθεί εκεί κοντά στην περιοχή των 180 ίππων, ενώ το κλασικό συνοδευτικό θα είναι το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις. Η διεύρυνση μπορεί να γίνει βέβαια και προς άλλες κατευθύνσεις, αφού -παρόλο που δε συζητείται στο εξωτερικό- κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το λανσάρισμα και της 5θυρης έκδοσης του μοντέλου (Α1 Sportback). Από εκεί και έπειτα, το «παρών» θα δώσει το μεγάλο 5θυρο της Audi, το A7 Sportback, το οποίο σε επίσημη μορφή είδαμε μόλις προ ολίγων ημερών. Η Audi θέλει να λανσάρει τις γρήγορες εκδοχές του μοντέλου μαζί με τις πιο «απλές», γεγονός που σημαίνει ότι όχι μόνο θα υπάρξει RS7, αλλά πιθανότατα θα το δούμε στο Παρίσι. Έκδοση RS θα υπάρξει όμως και για άλλο ένα μοντέλο, το A3. To RS3, όπως θα λέγεται, θα εφοδιάζεται με τον πανίσχυρο 5κύλινδρο κινητήρα που έχουμε γνωρίσει στο TT RS. H επίθεση των σπορ Audi μπορεί να συνεχιστεί και με ένα πολύ εξεζητημένο αυτοκίνητο: το S8.
A1 Sportback
A1 Sportback
S1
A7 Sportback
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου