Ελλάδα: Μια "μυστηριώδης" χώρα για τους Αμερικανούς τουρίστες

Η πλειοψηφία των Αμερικανών υποψηφίων τουριστών δεν γνωρίζει αρκετά καλά τη σύγχρονη Ελλάδα και τα όσα συνθέτουν το δημιουργικό πρόσωπό της, ενώ διαπιστώνεται «έλλειψη εξοικείωσης», κάτι που αποθαρρύνει αρκετούς για να επισκεφθούν τη χώρα μας. Την ίδια στιγμή, η Ελλάδα «προκαλεί την αίσθηση του μυστηρίου», κάτι που θεωρείται ως «ενθαρρυντικό στοιχείο» γιατί υπάρχουν περιθώρια προσέλκυσης μεγαλύτερου τουριστικού ρεύματος από τις ΗΠΑ.

Οι παραπάνω διαπιστώσεις περιλαμβάνονται σε έρευνα που έκαναν φοιτητές του Πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης και αφορούσε τις απόψεις Αμερικανών για την Ελλάδα ως τουριστικού προορισμού. Τα αποτελέσματα της ενδιαφέρουσας αυτής πανεπιστημιακής έρευνας παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση στο Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας της Νέας Υόρκης και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (σημείωση: τα δυο γραφεία συστεγάζονται πλέον στον ίδιο χώρο, στο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής για μείωση των λειτουργικών εξόδων των ελληνικών υπηρεσιών).
Οι φοιτητές πρότειναν μια εκστρατεία υπό το γενικό τίτλο "Uncover the Mystery" (Αποκαλύψτε το Μυστήριο).

Σύμφωνα με τα συμπεράσματά τους, η
πλειοψηφία των αμερικανών τουριστών που θα επέλεγαν την Ελλάδα για διακοπές είναι ενήλικες γύρω στα 40, συνειδητοποιημένοι και έμπειροι ταξιδιώτες, που έχουν ήδη επισκεφτεί κάποιες άλλες ευρωπαϊκές χώρες και επιθυμούν κάτι διαφορετικό, αυθεντικό και λιγότερο προβλέψιμο.

Αναλύοντας το πόσο σημαντική είναι η "ιδέα του μυστηρίου" για τον αμερικανό ταξιδιώτη, με στοιχεία για πωλήσεις βιβλίων μυστηρίου, καθώς και για την απήχηση κινηματογραφικών ταινιών ή τηλεοπτικών σειρών μυστηρίου, οι φοιτητές πρότειναν μια εκστρατεία με κεντρικό μήνυμα το μυστήριο και με στόχο να παρουσιαστεί η Ελλάδα ως ο μοναδικός ευρωπαϊκός προορισμός που προκαλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν
άγνωστες στο ευρύ κοινό, αποκλειστικές, αυθεντικές εμπειρίες, σε σχέση με την ιστορία, τα νησιά, τον πολιτισμό και το φαγητό.

Σ' αυτό το πλαίσιο, οι φοιτητές έδωσαν τις δικές τους ιδέες για καλύτερη αξιοποίηση των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube, flickr) τα οποία, όπως τόνισαν, η Ελλάδα ήδη χρησιμοποιεί και μάλιστα με "αξιοσημείωτη επιτυχία".


Η ιδέα είναι να διοργανωθούν, μέσω από τις πλατφόρμες αυτές, διαγωνισμοί με την προσφορά δώρων, όπως αεροπορικά εισιτήρια και φιλοξενία σε ελληνικά μέρη.


Φοιτητές του νεοϋορκέζικου πανεπιστημίου είχαν χωριστεί σε τρεις ομάδες και εκτός από την Ελλάδα, μελέτησαν τις προθέσεις και αντιλήψεις των Αμερικανών ταξιδιωτών για την
Ισπανία και την Ιταλία, αναδεικνύοντας πραγματικότητες, αδυναμίες και δυνατότητες, προτείνοντας παράλληλα μια συνολική ξεχωριστή πρόταση για τις τρεις χώρες και με στόχο να καταστούν ελκυστικές για τον Αμερικανό ταξιδιώτη.
www.theinsider.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι λαικές Αγορές της Πάτρας

Κολπάκια για το Γκαζόν σας

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ ΑΠΟ ΕΝΤΟΜΑ ΚΛΠ ΖΩΥΦΙΑ, ΠΑΡΑΣΙΤΑ (ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ)